• ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
  • English
  • Arama
  • KVKK

Eğitim Fakültesi

  • Fakültemiz
    • Hakkında
    • Misyon & Vizyon
    • Organizasyon Şeması
    • Hizmet Envanteri
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • İç Kontrol Beyanı
  • Yönetim
    • Dekan
    • Dekan Yardımcıları
    • Fakülte Kurulu
    • Fakülte Yönetim Kurulu
    • Fakülte Sekreteri
    • Komisyon ve Koordinatörler
    • Emeği Geçenler
  • Bölümler
    • Eğitim Bilimleri Bölümü
    • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
    • Özel Eğitim Bölümü
    • Temel Eğitim Bölümü
    • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
    • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • Kişiler
    • Akademik
    • İdari
  • Dokümanlar
    • Kalite Kayıtları
  • Formasyon
    • Yönetim
    • Formasyon Otomasyon Sistemi
    • Ders İçerikleri
    • İletişim
  • İletişim
  • Görüş ve Öneriler
  • Mevzuat
  • Fakültemiz
    • Hakkında
    • Misyon & Vizyon
    • Organizasyon Şeması
    • Hizmet Envanteri
    • Stratejik Plan
    • Faaliyet Raporu
    • İç Kontrol Beyanı
  • Yönetim
    • Dekan
    • Dekan Yardımcıları
    • Fakülte Kurulu
    • Fakülte Yönetim Kurulu
    • Fakülte Sekreteri
    • Komisyon ve Koordinatörler
    • Emeği Geçenler
  • Bölümler
    • Eğitim Bilimleri Bölümü
    • Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü
    • Özel Eğitim Bölümü
    • Temel Eğitim Bölümü
    • Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü
    • Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
  • Kişiler
    • Akademik
    • İdari
  • Dokümanlar
    • Kalite Kayıtları
  • Formasyon
    • Yönetim
    • Formasyon Otomasyon Sistemi
    • Ders İçerikleri
    • İletişim
  • İletişim
  • Görüş ve Öneriler
  • Mevzuat
  • Ana Sayfa
  • Haberler
  • 2022
  • 12
  • 27
  • Gençlik ve Türkçe
27 Aralık, 2022 727

Gençlik ve Türkçe

Fakültemiz Öğretim Üyesi Prof. Dr. Ahmet AKKAYA, İskender KORKUT'un sunduğu "Hedef" adlı TV programına konuk olmuştur. Programda Prof. Dr. Ahmet AKKAYA "Gençlik kimdir?, Türkçe nedir?, Gençliğin Türkçe kullanımı nasıldır? (Türkçenin estetik bir etkileşim aracı olmadan çıkıp sadece bir iletişim aracı olması.), dinleme (Dinleyemeyen bir nesil, short videolar ya da kısa videolar meselesi), konuşma (Özgüven eksikliği; vurgu, tonlama vb. hatalar), okuma (özellikle görsel okuma), yazma (Hem biçimsel hem içerik yazım hataları), Gençliğin sosyal medya dili nasıldır?" konularında halkımızı bilgilendirmiştir.

© 2025 - ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ

Size daha iyi hizmet sunabilmek için web sitesinde bazı çerezler kullanmaktadır. Site politiklarımıza Gizlilik Politikası ve Çerez Politikası bağlantılarından ulaşabilirsiniz.