Öğretmen Adaylarından Matematik Öğrenimini Kolaylaştıran Proje

28.5.2014

Öğretmen Adaylarından Matematik Öğrenimini Kolaylaştıran Proje

Üniversitemiz Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği Programı 3. sınıf öğrencileri, eğitim gördükleri "Topluma Hizmet Uygulamaları” dersi kapsamında Adıyaman Özel İdare İlköğretim Okulunda "Matematik Koridoru" adlı bir proje gerçekleştirdi.

Öğretmen adayları, Adıyaman Özel İdare İlköğretim Okulu öğrencilerine matematiği sevdirmek ve eğlenceli bir şekilde öğrenmelerine yardımcı olmak amacıyla okulun koridorlarını matematik formül ve sembolleri ile donattı. Koridorun zemine Pi sayısı ile yapılan işlemler, denklemler, sayı doğrusu, koordinat sistemi gibi birçok matematik işlemi yazdı. Böylelikle öğrenciler koridorda yürürken kendilerini matematik işlemlerinin arasında buluyor.

23 Mayıs 2014 tarihinde Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Seyit TEMİR, Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Sebahattin ARIBAŞ, Dersin Koordinatörü Yrd. Doç. Dr. Serbay DURAN, Eğitim Fakültesi Öğretim Üyeleri ve Özel İdare İlköğretim Okulu Müdürü Suphi TURHAN’ın katılımı ile "Matematik Koridoru" projesinin açılışı gerçekleştirildi.

Açılışta konuşan Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Seyit TEMİR, şunları ifade etti: “Matematik sevmekle başlar ve beyin gücüdür. Matematik Programı öğrencilerimiz, matematik dersini sevdirerek öğretmek, çocukların ilgisini matematiğe çekmek ve matematik yoluyla eğlenmelerini sağlamak amacıyla matematiksel unsurları okulun duvar ve koridorlarına büyük bir ustalıkla işlediler. Çocuklarımız, matematik eğitiminde bu koridordan ziyadesiyle istifade edeceklerdir. Bu anlamlı çalışmalarından ötürü öğrencilerimizi tebrik ediyorum.”

Özel İdare İlköğretim Okulu Müdürü Suphi TURHAN ise “Matematik Koridoru” projesinin okullarında hayata geçirilmesinden duyduğu memnuniyeti ifade ederek Rektör Yardımcımız Sayın Prof. Dr. Seyit TEMİR ve Eğitim Fakültesi Öğretim Üyeleri ile Matematik Programı öğrencilerimize teşekkür etti. 

Görünütülenme Sayısı: 5187